LAUFEN Forum u preurađenom ruhu

Autor fotografije: Manuel Lopez
Norveški transdisciplinarni studio Snøhetta redizajnirao je LAUFEN Forum kod Basela, donoseći novo iskustvo švicarskog brenda kupaonskih rješenja.

LAUFEN i Snøhetta ujedinjeni su zajedničkom predanošću uštedi resursa i dugotrajnim rješenjima u arhitekturi i dizajnu. Predaja redizajna LAUFEN Foruma u ruke arhitektonskoj tvrtki koja je održivost u arhitekturi i pažljiv pristup krajoliku i resursima postavila u središte svog rada, bila je svjesna odluka. Pažljivo rukovanje sirovinama u proizvodnji i učinkovito korištenje vode u LAUFEN proizvodima za kupaonice bili su zajednički temelj projekta.

Spoj arhaičnosti i sofisticiranosti

Glina i mjed, osnovni materijali za keramiku i armaturu, istaknuti su u ulaznom prostoru novog LAUFEN Foruma. Zid i recepcija izrađeni od nabijene zemlje i obgrljeni impozantnim mjedenim zidom pružaju osjetilni doživljaj pri ulasku. Kontrast između arhaične originalnosti i inovativne sofisticiranosti temelj su koncepta za novu prezentaciju brenda koju je Snøhetta razvila zajedno s LAUFEN timom. Ovaj zajednički multidisciplinarni projekt nije se bavio samo arhitekturom, već i novim načinom komuniciranja i razumijevanja brenda.

„Bilo nam je važno da jezgra brenda LAUFEN bude u fokusu novodizajniranog LAUFEN Foruma. Bit LAUFEN brenda predstavlja napetost između materijalnosti, dizajna i tehničke savršenosti,” istaknuo je Patrick Lüth, direktor Snøhetta studija u Innsbrucku.

Prostor u kojem materijali pričaju priču

Posjetitelji su dobrodošli u ulaznom prostoru, gdje definirajući materijali gline i mjedi ističu nasljeđe brenda. Prolazeći dublje u prostor rezerviran za organizaciju. događaja, susreću se s profinjenim izrazom materije kao fizičke supstance i kao tematskog fokusa.

Svijetli terazzo pod, usklađen betonskim zakrivljenim površinama, pruža neutralnu pozadinu za niše s izloženim proizvodima koje su definirane prirodnim glinenim žbukama i bojama. U tim nišama posjetitelji mogu iskusiti taktilne kvalitete LAUFEN kupaonskih proizvoda, od umivaonika i WC školjki do odgovarajućeg namještaja, slavina, kada, tuš kada i dodataka. Svaka kupaonska kolekcija predstavljena je prepoznatljivim bojama.

Interaktivni izlog LAUFEN kolekcija

Izlog proizvoda na katu Foruma malo je razigraniji: bogatstvo LAUFEN proizvoda može se pronaći na industrijskim policama gdje posjetitelji mogu slagati i kombinirati proizvode iz različitih kolekcija na pomičnim policama, omogućujući interaktivno istraživanje i testiranje kombinacija proizvoda. Ova praktična izložba pruža nove prilike za razumijevanje i iskustvo kupaonskog životnog prostora. Svijetli terazzo i izloženi beton stvaraju industrijski ali ugodan ambijent za radne sastanke.

„Kako bi se istinski povezao s kulturnim životom i ostao relevantan, brend mora ići dalje od tradicionalne komunikacije. LAUFEN-ova stručnost u keramici i kupaonskim rješenjima neprestano se razvija kroz suradnju s arhitektima i dizajnerima.” Ističe Roger Furrer, brand direktor LAUFENa.