Pozivamo vas na Piscine Global Europe

Pozivamo vas na Piscine Global Europe

Pozivamo vas na Piscine Global Europe

2018. označava prekretnicu za najznačajniji događaj u industriji bazena i bazenske opreme, jer ove godine sajam slavi 40. godišnjicu. Tim povodom razgovarali smo s Noémi Petit, direktoricom sajma Piscine Global Europe koja sa svojim timom naporno radi na pripremi ovogodišnjeg sajma.

Kako teku pripreme za Piscine Global Europe 2018?
Pripreme teku vrlo dobro! Na sajmu će izlagati 596 izlagača koji će na svojim izložbenim prostorima predstaviti proizvode 1.276 brandova. Biti će predstavljena 82 nova proizvoda, a sve to za 24 000 profesionalaca koji će posjetiti sajam. U odnosu na 2016., to je veliko povećanje interesa za posjet sajmu. Ove godine kao organizator obećavamo veliko okupljanje profesionalaca za bazene i spa centre iz cijelog svijeta. Napravili smo pravi mega izložbeni showroom koji je pohvaljen i od stručnjaka iz industrije. Vodeće međunarodne tvrtke, okupljene su unutar kluba the Majors, imaju povjerenje u nas. Povodom konferencije o bazenima Pool Summit održati će se i okupljanje međunarodnih federacija na sajmu. Time Piscine Global Europe postaju najdraže okupljalište ljudi iz industrije za b2b susrete i stvaranje novih poslovnih kontakata. Ove godine sajam je istovremeno praktičnog karaktera i okrenut prema inovacijama. U praktičnom dijelu provodit će se testiranja proizvoda u bazenima, a na izlagačkim površinama biti će izloženo 120 vodom napunjenih bazena i hidromasažnih bazena. To je također prilika da se uživo vide svi najnoviji trendovi sektora. Trenutne prilike na tržištu itekako idu u korist našem sektoru. Sektor gradnje i nekretnina cvjeta, stvarajući pozitivan kontekst. Europska ekonomija je na usponu. Povjerenje potrošača raste. Sve je to pogodno za bazensku i spa industriju te pruža određene izazove za rast, primjerice na tržištu rekonstrukcije bazena što je istovremeno i snažan trend i područje visokog rasta. Povećana potražnja za bazenima također je katalizator za rast ove industrije.

Na koji način ste poboljšali sajam i prateća događanja?
Svakodnevno izlazimo na teren kako bismo razumjeli tržište i njegova očekivanja, potrebe i ponašanje kupaca u svim sektorima industrije. Zahvaljujući ovom procesu promatranja, zaključili smo da bazeni zapravo predstavljaju novi stil života. To nije samo floskula. Taj novi stil života ima konkretne posljedice na ponašanje kupaca i korisnika bazena. Kada ljudi počnu razmišljati o projektu bazena, razmatraju aspekte dizajna bilo da rade na bazenima u privatnom vlasništvu („Kako mogu uključiti bazen u svoj turizam ili slobodno vrijeme? Kako mogu bazen prilagoditi svom brand-u i lokaciji objekta?”) ili javni bazen („Kako mogu prilagoditi svoj projekt za razonodu zahtjevima korisnika (saunom, masažom, wellness opremom)?”). Bazeni predstavljaju stil života: za privatne kupce cilj je stvoriti ugodno vanjsko okruženje u kojem će kvalitetno provoditi svoje slobodno vrijeme. Bazen je okosnica života na otvorenom uz društvo, piće, roštilj, zabavu… Ljudi sve više vremena provode uz svoje grijane, osvjetljene, namještene i uređene bazene. Oni su zaista dizajnirani da stvore novi životni stil. Postoje na desetci različitih boja i oblika bazena, vodenih atrakcija i vrsta rasvjetnih sustava kojima bazen može biti opremljen. Vlasnici bazena dizajniraju svoj bazen tako da odgovara njihovom načinu života. Individualni pristup u dizajniranju bazena, za svakog pojedinačnog kupca, je trend koji će se nastaviti

Možete li nam reći više o specifičnim značajkama sajma za 2018.?
Pri pripremi ovogodišnjeg sajma, crpili smo inspiraciju iz tog trenda, koji je postao nova odrednica za Piscine Global mrežu. Glavni događaji na sajmu, poput Pool academy s radionicama posvećenim dizajnu i odnosima s klijentima, Outdoor Area i Pool Design natjecanja, predstavit će pogled na taj novi stil života. To je bila vodilja u koncipiranju, dizajniranju i dekoraciji samog sajma. Tako će se, na primjer, recepcija sajma referirati svojim izgledom na uređenje terase. Cijeli sajam imati će kao light motiv, ranije spomenuti, novi životni stil tako da posjetitelji kroz samo okruženje „urone“ u atmosferu sajma. To će se provlačiti kroz sve segmente sajma kao i komunikaciju putem društvenih mreža koja održava dinamiku i prepoznatljivost sajma tokom cijele godine. Posjetiteljima su na raspolaganju razni alati, uključujući i online, kojima mogu u potpunosti isplanirati posjet sajmu unaprijed, kao i susrete s profesionalcima (Hospitality service, Speed Meetings, “Touchpoint” system). Druga ključna komponenta izložbe bit će tema povezivosti kroz “povezane bazene”, u skladu s željama kupaca za automatiziranim i „smart home“ kućnim sustavima. Ove teme biti će obrađene na nekoliko radionica i seminara u sklopu Pool academy.

Hoće li ove godine biti mnogo izlagača koji dolaze izvan Francuske?
Izlagači dolaze iz 32 zemlje, a 60% izlagača nije iz Francuske. naša izložba okuplja međunarodnu ponudu proizvoda i brandova koja će zadovoljiti potrebe različitih zemalja i klimatskih zona. Uostalom, izlagači su svjesni da dolaze posjetitelji iz svih krajeva svijeta i uvijek se posebno pripreme da im pruže dobrodošlicu. Sretni smo što imamo 40 zastupnika širom svijeta koji nastoje podići svijest o sajmu među stranim posjetiteljima i pomoći im da se pripreme za sudjelovanje. Ove godine opet će oko deset međunarodnih izaslanstva doputovati na sajam. Također možemo računati na desetak veleposlanika koji predstavljaju izložbu izvan Francuske i koji će podijeliti svoja iskustva sa sajma. To je velika prednost! I ne bismo smjeli zaboraviti Pool Summit, koji okuplja između 20 i 25 profesionalnih saveza i udruga sa svih kontinenata u Piscine Global Europe kako bi razgovarali o najnovijim trendovima na tržištu.

Share